Що можна повернути?

Дорогі наші клієнти!

Відповідно до українського законодавства (ЗУ «Про захист прав споживачів»), практично будь-який непродовольчий товар належної якості може бути без будь-яких особливих причин обміняний (або, в окремих випадках, повернений продавцю з грошовою компенсацією) протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо дотримані наступні умови:
- збережений товарний вид, пломби, ярлики;
- не постраждали споживчі властивості товару;
- товар не використовувався покупцем;
- у покупця є розрахункові документи, що підтверджують покупку (напр. Касовий чек)

Ми готові піти вам назустріч в окремих випадках, тому Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки якщо:

  • отримали товар неналежної якості,
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковці),
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання,
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
  • товар саме той, який продав наш магазин.

 

Процедура обміну чи повернення товару

Для обміну або повернення зв’яжіться з нами електронною поштою або телефоном, вказаним на сторінці з контактними даними.

Повернення коштів

Кошти, сплачені за товар, повертаються таким же способом, яким вони були внесені:

готівкою, якщо покупка була оплачена готівкою або перерахуванням на банківський рахунок, якщо оплата була проведена безготівковим способом в середньому до 3 робочих днів після отримання поверненого товару на наш склад і перевірено нашим співробітником

Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте придбання у присутності кур’єра або співробітника Нової Пошти . Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися.

У разі порушення цілісності товару обов’язково оформляйте претензію службі доставки. Ми страхуємо всі посилки на повну суму покупки.

За цілісність товару в процесі перевезення, інтернет-магазин STAR SHOPING відповідальності не несе!

 

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання чи пошкодження упаковки.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.

 

Закон про захист прав споживачів

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів»» затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • предмети особистої гігієни,
  • парфумерно-косметичні вироби,
  • зубні щітки,
  • гребінці, гребінці та щітки масажні,
  • товари в аерозольній упаковці.

 

УВАГА! Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур’єра, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.