Що можна повернути?
Дорогі наші клієнти!
Відповідно до українського законодавства (ЗУ «Про захист прав споживачів»), практично будь-який непродовольчий товар належної якості може бути без будь-яких особливих причин обміняний (або, в окремих випадках, повернений продавцю з грошовою компенсацією) протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо дотримані наступні умови:
- збережений товарний вид, пломби, ярлики;
- не постраждали споживчі властивості товару;
- товар не використовувався покупцем;
- у покупця є розрахункові документи, що підтверджують покупку (напр. Касовий чек)
Ми готові піти вам назустріч в окремих випадках, тому Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки якщо:
- отримали товар неналежної якості,
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковці),
- товар не був у вжитку та не має слідів використання,
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
- товар саме той, який продав наш магазин.
Процедура обміну чи повернення товару
Для обміну або повернення зв’яжіться з нами електронною поштою або телефоном, вказаним на сторінці з контактними даними.
Повернення коштів
Кошти, сплачені за товар, повертаються таким же способом, яким вони були внесені:
готівкою, якщо покупка була оплачена готівкою або перерахуванням на банківський рахунок, якщо оплата була проведена безготівковим способом в середньому до 3 робочих днів після отримання поверненого товару на наш склад і перевірено нашим співробітником
Ми рекомендуємо
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте придбання у присутності кур’єра або співробітника Нової Пошти . Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися.
У разі порушення цілісності товару обов’язково оформляйте претензію службі доставки. Ми страхуємо всі посилки на повну суму покупки.
За цілісність товару в процесі перевезення, інтернет-магазин STAR SHOPING відповідальності не несе!
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання чи пошкодження упаковки.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті.
Закон про захист прав споживачів
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів»» затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
- предмети особистої гігієни,
- парфумерно-косметичні вироби,
- зубні щітки,
- гребінці, гребінці та щітки масажні,
- товари в аерозольній упаковці.
УВАГА! Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур’єра, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.